W przypadku braku fabrycznego tempomatu – oferujemy możliwość dodania tempomatu do każdego samochodu tego typu niezależnie od wersji silnika. Operacja możliwa jest po wymianie kierownicy na wersję z przyciskami tempomatu. Przy zakupie kierownicy należy zachować ostrożność i uwagę, gdyż kierownice do modelu Focus MK2 wizualnie wyglądają bardzo podobnie jak do C-max MK1 / Kuga MK1, jednakże różnią się ilością zaczepów poduszki bezpieczeństwa kierowcy i nie mogą być stosowane zamiennie.

W modelu Focus MK2 w latach 2004 – 2008 stosowany był m.in. licznik (wskaźniki kierowcy) bez „komputera” (jedynie z przebiegiem „dziennym” kasowanym przyciskiem na samym liczniku). Ten typ licznika posiadał fabryczną wadę polegającą na bardzo częstym występowaniu tzw., „zimnych lutów” powodujących liczne błędy aż do całkowitego unieruchomienia pojazdu włacznie. Oferujemy wymianę takiego licznika na dowolny inny typ licznika stosowanego w pojazdach Focus MK2 / C-max MK1 / Kuga MK1. Także na tak zwane liczniki „poliftowe” z pomarańczowym podświetleniem. Usługa wymiany licznika zawiera oczywiście zaprogramowanie immobilizera (dwóch kluczyków) oraz ustawienie przebiegu na liczniku zgodnie ze stanem faktycznym przebiegu pojazdu. W przypadku wymiany na licznik „poliftowy” ze srebrnymi tubami wokół prędkościomierza i obrotomierza, możliwe jest także wykonanie aktualizacji oprogramowania takiego licznika do najnowszej wersji oraz skonfigurowanie wyświetlania informacji RDS z radia fabrycznego i wyświetlanie informacji o jeździe ekologicznej (ecodriving – „kwiatki” na wyświetlaczu). W modelu Focus MK2 po 2008r. wyposażonym fabrycznie w system ESP przy zastosowaniu wskazanego licznika możliwe jest także uruchomienie systemu kontroli spadku ciśnienia w oponach (DDS). System działa w oparciu w wskazania czujników ABS i nie wymaga stosowania czujników ciśnienia w oponach.

Ponadto oferujemy:

  • wykonanie aktualizacji oprogramowania sterowników samochodu do najnowszych wersji proponowanych przez oprogramowanie serwisowe i dostępnych na serwerach Ford;
  • wykonanie właściwej konfiguracji oprogramowania samochodu po rozbudowie/dodaniu fabrycznego wyposażenia (dodaniu np. czujników parkowania, wymianie systemu audio/nawigacji, dodaniu czujnika deszczu, zmianę sposobu działania świateł z uwzględnieniem świateł dziennych DRL itp.);
  • doprogramowanie do systemu immobilizera dodatkowych kluczy (w tym kluczy FordPower i keyless);
  • w samochodach wyprodukowanych po 2008 r. i wyposażonych w automatyczną przekładnię PowerShift MPS6 6DTC450 – w uzasadnionych przypadkach – możliwość wykonania procedur serwisowych adaptacji widełek wybieraka i adaptacji sprzęgieł;
  • w samochodach wyposażonych w fabryczną nawigację z ekranem dotykowym TravelPilot NX SD wgranie fabrycznego oprogramowania z menu w języku polskim oraz polskiego lektora nawigacji.