Oferujemy:

  • wykonanie aktualizacji oprogramowania sterowników samochodu do najnowszych wersji proponowanych przez oprogramowanie serwisowe i dostępnych na serwerach Ford;
  • wykonanie właściwej konfiguracji oprogramowania samochodu po rozbudowie/dodaniu fabrycznego wyposażenia (dodaniu np. czujników parkowania, wymianie systemu audio/nawigacji – w tym na nawigację Sync2 lub Sync3, wymianie licznika na wersję z dużym wyświetlaczem, zmianę sposobu działania świateł z uwzględnieniem świateł dziennych DRL itp.). Dotyczy to także wymiany modułów samochodu składających się na system immobilizera (np. modułu BCMi czy sterownika silnika PCM);
  • dołożenie i uruchomienie tempomatu – przełożenie kierownicy oraz uruchomienie tempomatu w oprogramowaniu samochodu;
  • uruchomienie fabrycznie zablokowanych funkcji kontroli spadku ciśnienia w oponach (DDS) i/lub wspomagania podjazdu pod wzniesienie (HLA);
  • dezaktywacja systemu Start/Stop;
  • doprogramowanie do systemu immobilizera dodatkowych kluczy (w tym FordPower lub keyless);
  • w samochodach wyprodukowanych przed majem 2014r. wyposażonych w silnik 1.6TDCi zmianę mocy fabrycznej 95KM na moc fabryczną 115KM;
  • w samochodach wyprodukowanych po 2015r. wyposażonych w silnik 1.5TDCi zmianę mocy fabrycznej 95KM na moc fabryczną 120KM;
  • w samochodach wyposażonych w silnik 2.0TDCi DW10C (spełniający normę Euro5) zmianę mocy fabrycznej 115KM lub 140KM na moc fabryczną 163KM;
  • w samochodach wyposażonych w silnik benzynowy 1.6EcoBoost zmianę mocy fabrycznej 150KM na moc fabryczną 182KM;
  • w samochodach wyprodukowanych po 2015r. i wyposażonych w silnik benzynowy 1.5EcoBoost zmianę mocy fabrycznej 150KM na moc fabryczną 180KM;
  • w samochodach wyprodukowanych po 2015r. i wyposażonych w silnik 2.0TDCi DW10F (spełniający normę Euro6) zmianę mocy fabrycznej 120KM lub 150KM na moc fabryczną 180KM;
  • w samochodach wyposażonych w automatyczną przekładnię PowerShift MPS6 6DTC450 – w uzasadnionych przypadkach – możliwość wykonania procedur serwisowych adaptacji widełek wybieraka i adaptacji sprzęgieł.

Oferowane zmiany mocy silników nie są tzw. „chiptuningiem” i nie mają bezpośredniego wpływu na przykład na żywotność silnika. Po przestawieniu mocy silnik zachowuje wszelkie cechy „fabryczne”.

Dla samochodów wyprodukowanych po 2015r. (po „liftingu”) oferujemy:

  • aktywowanie nawigacji w Sync2 w przypadku fabrycznej blokady tej funkcji;
  • wymianę nawigacji Sync2 na Sync3;
  • wymianę Sync3 w wersji bez nawigacji na Sync3 z aktywną nawigacją.
  • aktualizację (w tym map) nawigacji Sync2 i Sync3;

Ford Kuga MK2 2013 –

Oferujemy:

  • wykonanie aktualizacji oprogramowania sterowników samochodu do najnowszych wersji proponowanych przez oprogramowanie serwisowe i dostępnych na serwerach Ford;
  • wykonanie właściwej konfiguracji oprogramowania samochodu po rozbudowie/dodaniu fabrycznego wyposażenia (dodaniu np. czujników parkowania, systemu BLISS, zmianę sposobu działania świateł z uwzględnieniem świateł dziennych DRL itp.). Dotyczy to także wymiany modułów samochodu składających się na system immobilizera (np. modułu BCMi czy sterownika silnika PCM);
  • uruchomienie fabrycznie zablokowanych funkcji kontroli spadku ciśnienia w oponach (DDS) i/lub wspomagania podjazdu pod wzniesienie (HLA);
  • dezaktywacja systemu Start/Stop;
  • doprogramowanie do systemu immobilizera dodatkowych kluczy (w tym FordPower lub keyless);
  • w samochodach wyposażonych w silnik 2.0TDCi DW10C (spełniający normę Euro5) zmianę mocy fabrycznej 115KM lub 140KM na moc fabryczną 163KM;
  • w samochodach wyprodukowanych po 2015r. i wyposażonych w silnik benzynowy 1.5EcoBoost zmianę mocy fabrycznej 120KM na moc fabryczną 150KM;
  • w samochodach wyprodukowanych po 2015r. i wyposażonych w silnik 2.0TDCi DW10F (spełniający normę Euro6) zmianę mocy fabrycznej 120KM lub 150KM na moc fabryczną 180KM;
  • w samochodach wyposażonych w automatyczną przekładnię PowerShift MPS6 6DTC450 – w uzasadnionych przypadkach – możliwość wykonania procedur serwisowych adaptacji widełek wybieraka i adaptacji sprzęgieł.

Oferowane zmiany mocy silników nie są tzw. „chiptuningiem” i nie mają bezpośredniego wpływu na przykład na żywotność silnika. Po przestawieniu mocy silnik zachowuje wszelkie cechy „fabryczne”.

Dla samochodów wyprodukowanych po 2015r. oferujemy:

  • aktywowanie nawigacji w Sync2 w przypadku fabrycznej blokady tej funkcji;
  • wymianę nawigacji Sync2 na Sync3;
  • wymianę Sync3 w wersji bez nawigacji na Sync3 z aktywną nawigacją.
  • aktualizację (w tym map) nawigacji Sync2 i Sync3;