W przypadku braku fabrycznego tempomatu – oferujemy możliwość dodania tempomatu do każdego samochodu tego typu niezależnie od wersji silnika. Operacja możliwa jest po wymianie kierownicy na wersję z przyciskami tempomatu. Przy zakupie kierownicy należy zachować ostrożność i uwagę, gdyż kierownice do modelu Kuga MK1 wizualnie wyglądają bardzo podobnie jak do Focus MK2, jednakże różnią się ilością zaczepów poduszki bezpieczeństwa kierowcy i nie mogą być stosowane zamiennie. Można stosować kierownice z modelu C-max MK1 – są identyczne jak do Kuga MK1.

W każdym samochodzie Kuga MK1, przy zastosowaniu wskazanego licznika, możliwe jest także uruchomienie systemu kontroli spadku ciśnienia w oponach (DDS). System działa w oparciu w wskazania czujników ABS i nie wymaga stosowania czujników ciśnienia w oponach.

Ponadto oferujemy:

  • wykonanie aktualizacji oprogramowania sterowników samochodu do najnowszych wersji proponowanych przez oprogramowanie serwisowe i dostępnych na serwerach Ford. Dotyczy to także licznika ze srebrnymi tubami;
  • uruchomienie na wyświetlaczu licznika ze srebrnymi tubami wizualizacji informacji RDS z fabrycznego radioodbiornika oraz systemu kontroli spadku ciśnienia w oponach (DDS). System działa w oparciu w wskazania czujników ABS i nie wymaga stosowania czujników ciśnienia w oponach;
  • wykonanie właściwej konfiguracji oprogramowania samochodu po rozbudowie/dodaniu fabrycznego wyposażenia (dodaniu np. czujników parkowania, wymianie systemu audio/nawigacji, dodaniu czujnika deszczu, zmianę sposobu działania świateł z uwzględnieniem świateł dziennych DRL itp.);
  • doprogramowanie do systemu immobilizera dodatkowych kluczy FordPower lub keyless);
  • w samochodach wyprodukowanych po 2008 r. i wyposażonych w automatyczną przekładnię PowerShift MPS6 6DTC450 – w uzasadnionych przypadkach – możliwość wykonania procedur serwisowych adaptacji widełek wybieraka i adaptacji sprzęgieł.
  • w samochodach wyprodukowanych po 2010r. i wyposażonych w silnik 2.0TDCi DW10C (spełniający normę Euro5) zmianę mocy fabrycznej 115KM lub 140KM na moc fabryczną 163KM. Nie jest to tzw. „chiptuning” i nie wpływa na żywotność silnika. Po przestawieniu mocy samochód ma wszystkie cechy „fabryczne”;
  • w samochodach wyposażonych w fabryczną nawigację z ekranem dotykowym TravelPilot NX SD wgranie oprogramowania z menu w języku polskim oraz polskiego lektora nawigacji.