Oferujemy:

  • uruchomienie fabrycznego alarmu obwodowego dla pojazdów bez funkcji alarmu;
  • wykonanie właściwej konfiguracji oprogramowania samochodu po rozbudowie/dodaniu fabrycznego wyposażenia (dodaniu np. czujników parkowania, wymianie systemu audio/nawigacji – w tym na nawigację Sync2 lub Sync3, wymianie licznika na wersję z dużym wyświetlaczem, zmianę sposobu działania świateł z uwzględnieniem świateł dziennych DRL itp.). Dotyczy to także wymiany modułów samochodu składających się na system immobilizera (np. modułu BCMi czy sterownika silnika PCM);
  • aktywowanie nawigacji w Sync2 w przypadku fabrycznej blokady tej funkcji;
  • wymianę nawigacji Sync2 na Sync3;
  • wymianę Sync3 w wersji bez nawigacji na Sync3 z aktywną nawigacją.
  • aktualizację (w tym map) nawigacji Sync2 i Sync3;
  • dołożenie i uruchomienie tempomatu – przełożenie kierownicy lub przycisków tempomatu w kierownicy oraz uruchomienie tempomatu w oprogramowaniu samochodu;
  • dołożenie i uruchomienie fabrycznej kamery cofania do wersji HB lub kombi z Sync2 lub Sync3;
  • doprogramowanie do systemu immobilizera dodatkowych kluczy (w tym FordPower lub keyless);
  • w samochodach wyposażonych w silnik benzynowy 2.0EcoBoost zmianę mocy fabrycznej 203KM na moc fabryczną 240KM;
  • w samochodach wyposażonych w silnik 2.0TDCi DW10F (spełniający normę Euro6) zmianę mocy fabrycznej 120KM lub 150KM na moc fabryczną 180KM;
  • w samochodach wyposażonych w automatyczną przekładnię PowerShift MPS6 6DTC450 – w uzasadnionych przypadkach – możliwość wykonania procedur serwisowych adaptacji widełek wybieraka i adaptacji sprzęgieł.

Oferowane zmiany mocy silników nie są tzw. „chiptuningiem” i nie mają bezpośredniego wpływu na przykład na żywotność silnika. Po przestawieniu mocy silnik zachowuje wszelkie cechy „fabryczne”.